מכירה אחר (קרקע), Baie Lazare/Anse Soliel, Mahe, סיישל, Baie Lazare

מכירה - Cod. 37568

  • טיפולוגיה: אחר (קרקע)
  • אזור: 5940 m²
  • חדרים: 0
  • רצפה: 0

שוכן על הגובה הגבוה ביותר באזור המתגאה בנוף פנורמי ללא הפרעה של האוקיינוס ההודי וחופי החול הלבן של באיי לאזאר ואנס גוברנמנט, לקחת את רוח האוקיינוס החמים כפי שאתה שוקל את העיצוב של הנדל"ן הפרטי שלך או נופש וילות נופש על זה מרהיב 1.6 דונם (5940 מטר מרובע) span של קרקע שטוחה יחסית אידיאלי לכל התפתחות.

האורחים ימצאו את כל מתקני הנוחות הטובים ביותר 130 בכל אחד מחדריו של 3-כוכביםבית מלון מבוקש זה. כל החדרים מצוידים ב חדרים ללא עישון, מיזוג אוויר, חלוקי רחצה, עיתון יומי, שולחן, מייבש שיער ובמתקני נוחות נוספים. שפע של מסעדות מחכות לכם הכל בתוך 2.3 ק"מ.

אז להשאיר את העולם מוטרד מאחורי ולחדש את הנשמה שלך זה נכס מבודד מאוד מאוד. הגדרה bucolic יהיה מיד לשים את דעתך ואת הגוף בנוח. אלה החיים שאתה אמור להוביל.

החלקה # 1 משתרע על נדיב 3925 מטר מרובע (0.39 דונם) ויש לו את הזכות של הדרך לגשת לכביש הקרוב במורד הגבעה. תצוגות מחבילה זו מרהיבות ומספקות נוף פנורמי כמעט 180 מעלות. חבילה # 2 מקזז חלק 1 למזרח מכסה 2015 מ"ר (0.20 דונם) ומציע נופים מעוררי יראת כבוד באותה מידה של האוקיינוס ההודי המערבי ואת החופים היפים של ביי לאזאר. יחד אלה חבילות סמוכים לספק שפע של קרקעות לבנות הנדל"ן האידיאלי שלך או קבוצה של וילות נופש.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB